lördag 27 februari 2010

Mansbimbon J

Kodnamn på Mannen?
Mansbimbon J
Ålder?
Lika gammal som jag dvs 21
Utseende och stil?
Jättesnygg! Som jag beskrivit innan. Lång, mörkhårig, snygga kläder blablabla.
Intellekt och intelligens?
HAHAHA. Nej!
Hur och var träffades ni?
Genom Daniella som tussade ihop oss
Sysselsättning och ambitioner? Inkomst?
Jobbar i telias kundväxel. Har redan berättat hur mycket han tjänar. Den skrytsamma typen *som en genomsnittlig läkarlön* tydligen väldigt viktigt... Dåliga gymnasiebetyg och så vitt jag vet inga större ambitioner.
Andra fritidsintressen?
Han älskar indie! Och att bada badkar.
Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt?
Hyr Danielas lägenhet. Stor tvåa vid korsvägen.
Handstorlek och snoppstorlek? Stämde de olika faktorerna ihop? Stämmer Linns tes eller inte?
Stora händer normalstor snopp. Jo men det stämde.
Hur är han att hångla med? Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd?
Well. Fumlig och ganska hårdhänt men aboslut inte dålig. Har bara legat med sju tjejer och har en 91:as intellekt vilket kanske förklarar. ( Jag syftar självfallet på glasspinnen och inte årsgången..)
Hur är han i sängen? (Fick han dig att komma första gången? Nähä, men andra gången då? Blev det en andra gång?
Se ovan!
Behövde du fråga om kondom eller var det en självklarhet?
Går du på pillret? va? inte? Har du gjort det då? Varför inte? ÅÅÅH, jag hatar kondom. Jag känner ingenting.... *ORKA*
Bjöd han dig på frukost på morgonen efter?
Se tidigare chokladpuffinlägg!
Hur generös upplever du honom som person?
vet ej
Förmåga att kommunicera ( muntligt och skriftligt)?
skriftlig = knappt godkänd. Muntligt- helt ok
Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt?
Han verkar på
Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets?
CP-Harald och det säger väl allt
Hur tog hans senaste förhållande slut? (Var han ett svin mot henne kommer han garanterat att vara det mot dig!)
pass
Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!?
Han har mörkt hårigt bröst!
PS: Andra lik i garderoben? :DS
Jag väntar med spänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar