torsdag 25 mars 2010

... and PRINT!

Hemtentan är färdig!!
Det känns som om livet börjar igen, solen skiner rakt genom molnen och in i mitt ansikte!!

Inte mycket har hänt på mr Mars-fronten med fem dagar kvar av månaden..
Min internetdejting-karriär har legat på en väldigt dammig hylla sen min avskräckande erfarenhet katastrof-dejten med den 32-åriga 18-åringen. Han har dessutom inte hört av sig, vilket gör det klart och tydligt för mig att den kvällen var ett fruktansvärt (!!!) dåligt försök från hans sida att få ligga.
Och det här var killen som lyckades göra BÄST intryck på mig via Happy Pancake...

Nej, det är nog helt enkelt så att internetdejting inte är min tepåse.

Mr 2009 väntar spänt på sina provsvar. Stackars sate.

Mr Januari seglar sakta men säkert ut ur mitt medvetande, det gör inte särskilt ont längre.

Mr Marriage Material... Nja, vi får väl se hur det blir med den saken. En fin vänskap har börjat etableras, och det är väl ett slags marriage det med? Jag måste väl säga att den enda möjliga antydan till flirt från min sida har varit en konversation efter det att vi träffade på en tjej ute som han haft något typ av KK-förhållande med.

"Jag vill inte vara taskig, men du är mycket snyggare än henne."

"Tack. Det värmer."

To possibly (or in case of sexual desperation emergency) be continued......


/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar