tisdag 2 mars 2010

en riktigt happy pancake

Blev medlem på happy pancake igår. Loggade in idag och hade ett nytt mail från någon som kallar sig Puma boy och är 30 år:

Ämne: Gó kväll sötis ;)
Det är så svårt att beskriva sig själva i mail, alla uppfattar en olika ändå, så man skriver bara positivt om sig själva för att det ska låt bra =) Mig ska man inte se på kort, mig blir bäst att se och uppleva live, för att se att jag verkligen finns *blink* ;)
Jag är ny kille här på Happypancake och hoppas finna den "rätta" som man kan dela sitt liv med! Lite fakta kan du få från mig oxå =) Jag är en seriös och ärlig till 100%, trevlig, romatisk, charmig, positiv, gó och glad, öppen, lite små "galen" kille ;) Och har MYCKET humor.. Haha.. Har jag ett stort HJÄRTA av GULD som jag kan dela med dig! Låter det som kille du leter efter? *hoppas* ;)
När jag kolla igenom här på Happypancake och hitta dig, kunde jag verkligen inte släppa min blick ifrån dig.. WOW.. Du verkar vara den tjejen som jag söker, vill ha och dela mitt liv med... Vill dela min glädje, sorg, lycka och kärlek med, ja ALLT som ingår i ett förhållande vill ja dela med dig...! Du är f-n grymt snygg, söt och otroligt vacker tjej ;) Du verkar vara en gó, mysig, trevlig, snäll och härligt tjej på alla sätt och vis... ;) Dig hade jag velat vakna upp till varje morgon... Och ligga sked med hela natten lång, naken då förstås... ;) Med andra ord är du en riktig SKÖNHET som dina föräldar har skapat ;) Skånes län egen lilla Prinsessa ;)
Jag är på behandling just nu och jag har inte tillgång till dator varje dag, så om du vill ha en bättre och snabbare kontakt med mig så kan du väl lämna ditt mobilnr: 07??-?????? Heter du?! För en bättre och närmare kontakt med dig snygging ;) Du kan ju sms:a direkt, jag är nästan ALLTID online på mobilen, förutom när jag inte sover el gör något annat på behandlingshemmet, ja du fattar... =) Mitt mobilnr är: xxxx-xxxxxx (comviq)
Ha det kanon bra & ta väl hand om dig!
Hoppas vi snart höres & ses igen ;)
Puss & kram Jonny ;)

?!?!? Hjälp...

Kanske borde ta bort det där med socionomutbildning på min presentation.

Hade också en "flirt" från en kille som verkar helt normal (yei!! känns som ett enormt framsteg i internetdejtingvärlden). Något deprimerande är väl att det är typ 10 killar som har besökt min sida utan att höra av sig. Men med namn som SportFåne, sillen76, sunspots och harley_01 känns det inte som jag går miste om något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar