torsdag 4 mars 2010

Jag är helt slut i huvudet. Samtalsträning i skolan i går och förrgår och tema dag kring lösningsfokuserad terapi idag. Helt otroligt intressant, men jag känner det som om någon manglat min hjärna i en köttkvarn.
Internetdejtandet går över förväntan måste jag säga! I nuläget pågår mailkorrespondens med några olika killar, vissa mer intressanta än andra.
Men jag tycker att det känns så jäkla konstigt när någon man aldrig träffat flirtar med en i ett mail! Hur ska man svara? Det är konstlat och obekvämt. Och det måste ju bli jättekonstigt när/om man träffas? Tänk om man har hållt på och flirtat på internet, och så stämmer inte alls personkemin? Det vore väl mycket mer vettigt att bara maila lite fram och tillbaka, och sen ta det där eventuella flirtandet när man ses? Eller är det så att flirten i skrift bara är någon slags försäkring på att man har samma intentioner, så att det faktiskt blir av att man ses?

Dagens konstiga:
(ja, det kommer minst ett konstigt mail/knepig kille som "flirtar" med en per dag).

Mail från muarm45 (43-årig man utan presentation eller presentationsbild) - stavfelen återgivna som i originalmailet:

Rubrik: HEJ

Innehåll: Du kan inte tänka dig en romans ded en äldre man,jag jag själv.

Trött på frugan?

Jag borde svara: Är du rik?

Hahahahahaha

förlåt att jag är så pubertal idag, men som tidigare nämnt, min hjärna är köttfärs. Tänker, hellre ett pubertalt inlägg än inget inlägg alls!

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar