lördag 27 mars 2010

Och blodet droppar.....inte

Senaste dagarna har jag aktivt gått runt och hoppats, bönat bett om lite lingonvecka. Men icke! Jag tycker att jag har alla symptom. Ömma tuttar, allmänt svullen och kistan är lite instabil.
Men ingen mens! Jag har tom tagit på mig vita, dyra bomullstrosor vilket brukar vara ett säkert kort. Men icke!

På skärtorsdag åker jag till Stockholm. Det är dags för lite sthlms-karl. Jag har 7 dagars mens Ni förstår ekvationen!

Om den inte kommer idag, eller senast imorgon är min romantiska weekend knullad i röven för så vitt jag vet är inte stockholmskarlen hämtad ur True Blood och besatt vid blod.

Jag har dock en teori. Den går ut på att om man stressar upp sig själv, utsöndrar kroppen ett hormon som flyger ut genom kroppen och således skjuter upp ens lilla mens. Det vill säga, att om jag inte får min mens innan måndag så tänker jag istället flykt,flykt,flykt (eller vad nu stenåldersbabesen tänkte) och skjuter således upp det månatliga! Det funkade för Limpan i London och jag tycker att jag förtjänar lite lycka.....

avslutar med att bjuda på detta, kanske ett alternativ?






//tigerkvinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar