onsdag 14 april 2010

Back is Black

Den optimala klassik musiker-förnedringen:

Jag står på min sånglektion och skall bara böja mig för att justera notstället som är alldeles för lågt. Då knäcker det till som fan i ryggen och mitt gamla IKEA-ryggskott ger sig till känna. Gör svinigt ont och blir såklart inte bättre av att jag skall stå och djupandas och sjunga klassiskt.

Vill inte säga något till min sångpedagog eftersom jag tycker det är så pinsamt. När hon uppmanar mig att sjunga tonerna "ut från ryggen" ler jag genom tårarna och tänker-
Gymmet here I come!

Fan vad pinigt svag jag är då..

//Tigerkvinnan
PS: helt okej att ändra färger och dylikt. men kan vi inte ändra nyans av grön- på den här datorn ser det ut som kräks. fast smaken är ju som röven-klöven :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar