söndag 11 april 2010

Dagens i-landsproblem

Jag har ju spenderat en hel vecka med bra söderman och ännu bättre sex (ja lakanen blev blodiga och fick bytas typ tre gånger men gissa- stockholmsmannen brydde sig inte. Han bara tvättade dem och slängde dessutom med mina smutsiga klänningar också. Han erbjöd sig tom att ge oralsex men där gick min personliga gräns. Var fan har jag hittat honom? På Ritz? fem i två? Jag tvivlar!)

Det enda dåliga med den här veckan är ju att man vänjer sig så fantastiskt snabbt. Nu känns livet torftigt bara för att det är kväll och jag inte äter take away, spelar nakenpoker dricker rödvin och väntar på nästa sängrunda.... Man blir så jävla vanekåt. Känner ni igen det? Första veckans celibat är det absolut värsta. Sedan kommer man in i någon slags dvala och bryr sig inte längre utan är bara jävligt ambivalent tills man helt plötsligt firar Silvermunk (inget ligg på tre månader red. anm. )

Men nu! Hemmatrosorna är på, könshåret har börjar växa ut och det senaste torsdagsligget känns redan fruktansvärt avlägset...Snart kommer jag ligga här i mitt flickrum och gnugga nån stackars gosedjurs-bamse om jag inte får mig något.

Det kanske helt enkelt är min tur att testa internetdejting? IRL alltså.. För såhär kan jag inte ha det. Om det fortsätter såhär kommer jag snart att börja stöta på skol-prästen eller annat kristet, manligt alibi .... Gud vare mig nådig!


//tigerkvinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar