tisdag 27 april 2010

Hångelgänget - fantastic four

Enus är tillbaka i stan!
Det har skett en hel del hångel fram och tillbaka på sistone. I "gänget" på fyra personer, Enus, jag, Långeman och Baloo har det gått till ungefär såhär:

Enus och Långeman hånglade för några veckor sen.
Jag och Långeman hånglade ages ago.
Enus och Baloo verkar eventuellt ge dejtande en chans. Om hon tröttnar försöker antagligen jag (Baloo är, trots kodnamnet, en helt fantastisk kille på väldigt många sätt)

Långeman och jag är definitivt i the friend zone, men eftersom han inte verkar ha några moraliska gränser för vad the friend zone innebär (tydligen inte jag heller) så är det där skämtsamma sympatisexet kanske inte helt orealistiskt ändå.

Enus och jag kysstes framför dem en gång. (note to self: fenomenet tjejhångel framför killar måste avhandlas i bloggen inom en snar framtid!)

Baloo och jag kysstes i fredags. Bekräftelsehångel.
Efter den lilla incidenten skojade vi om det (skämt=lösningen på allt här i Skåne).
Ja, sa jag. Nu har alla av oss fyra hånglat med varann utom du och (långeman).

Jag fick ett skrattblandat fnys till svar.

Alla har hånglat med alla.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar