söndag 11 april 2010

Klockan

När jag blir 30nånting hoppas jag att jag har barn. Tick-tock-tick-tock...

Men nu är vi 20nånting och vi har en annan slags klocka inombords. Unga, frigjorda, sexuella kvinnan-klockan.
Det är en gammaldags klocka som burits i många generationer.
Klockan fungerar på gammaldags vis: när den vrids upp den går den som den ska, men får den inget på ett tag så avtar tick-takten och så småningom står den alldeles stilla.

Vi använder alla olika metoder för att ta hand om vår klocka. Somliga går gamla vägar, av vilka de flesta verkar leda till London. Andra gör superfynd i realådan på Ritz. Vissa av oss köper en dildo, andra blir fulla och träffar killar som är ännu fullare.

Min klocka har börjat gå på lågvarv, och jag är snart halvvägs till att bli en silvermunk (sjukt kul begrepp förresten, och ännu roligare att jag hörde talas om det för några dagar sen och sen läste det här!)
Något säger mig att en charter (pepp!!!) med the gals kan vrida upp klockan igen, kanske till och med kicka igång den bättre än vad en hemmafru-weekend i London kan göra?

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar