söndag 11 april 2010

Kristina från Duvemåla

Visst är det konstigt med musik som påverkade en som barn? Kristina från Duvemåla-musiken är sån för mig. Lyssnade på Du måste finnas igår hemma hos E igår innan bakis-middagen. Rysningarna genom min kropp var långa och intensiva. Lite som en riktigt bra orgasm, fast emotions-baserad och i armarna i stället för muffen.

Mr 2009 har bett mig komma till London i maj, eftersom han har huset för sig själv och "äntligen kan få laga mat till mig".

Inte för att vara bitter, men han har haft hundratals chanser att laga mat till mig hemma hos mig när jag bodde i London. Men han prioriterade alltid annat. Familj, jobb, kompisar, mer jobb...
Å andra sidan vore det faktiskt riktigt kul att åka till London igen. Och inte blir det dyrt, jag räknar med att han betalar allt utom flygbiljetterna.
Vi får se helt enkelt. Idag är inte en dag för beslut, jag pallar ju inte ens plocka upp sociologi-boken från golvet.........

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar