måndag 19 april 2010

Limpan här.
Jag är nog den absolut sämsta personen att fråga om råd i relationen tigerkvinna-stockholmsman.
Min relation till mr 2009 har från början byggt på att vi konstaterat att vi inte har någon framtid tillsammans, men kan ha kul så länge....

ja hur var det nu med det där så länge?

först var det så länge båda är singlar - jag var på väg att sluta träffa honom när jag började träffa Ed, nånstans i november 2008..... men så blev det inte, eftersom Ed slutade träffa mig.

sen var det så länge jag bodde i London - vi har hälsat på varandra en gång var och planerar nu en tredje sammankomst.

"Ingen framtid" gör kanske också att ingenting utmanas, inga förväntningar kan ställas och inga konflikter komma till ytan.

Jag säger - antingen kör eller avsluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar