torsdag 29 april 2010

Ångest och produktivitet

Tenta imorgon - jag har aldrig tidigare fått såhär mycket gjort före kl elva på förmiddagen.
Att undvika den stora feta sociologi-boken gör mig extremt produktiv vad gäller allt annat som måste göras.
Jag har städat hela lägenheten (utom Puttes rum såklart, iuhh) och adressändrat inför min flytt upp till sommaridyllen.
Haha, fuck you, radiotjänst! Ingen mer tv-avgift för mig.

Förra helgen träffade jag på en kille tre dagar i rad på Debaser. Söt, rolig, välklädd.
Jag var helt övertygad om att han gillade det andra könet bättre än mitt kön. Jag var också rätt så rejält salongsberusad, och kom inte ihåg att jag redan på torsdagen avhandlat detta ämne med honom och kommit fram till att han var straight.
Mitt alkoholdränkta dåliga minne ledde till att jag tyckte ämnet var värt att avhandla även fredag och lördag.

Söndag morgon gav mig den ångest jag förtjänade, särskilt när jag såg att han friend-requestat mig på facebook nån gång på lördagen (innan jag kallat honom bög)
Jag slänge iväg ett skamset, smågulligt ursäkt-mail, men fick inget svar.

...förrän igårkväll, då han började chatta med mig. Han tyckte inte att jag hade sagt något dumt, och frågade vad jag gör på valborg.
Han skrev roliga saker som fick mig att småle och tillochmed skratta högt framför datorn.

Så synthersizerkvinnan, vi ska till Folkets Park och Debaser imorgon!

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar