lördag 8 maj 2010

Berlin Baby!

Mina kära!

Nu var det länge sedan jag fick känna en värmande mans svettiga, brunstiga hud mot min. Lite ledsen över det, lite besviken över att jag förlorat min mojo men, det finns ett men. Jag behöver inga män i världen om jag fick ha berlin!

Myten om att alla förälskar sig i Berlin vid första anlblick trodde jag som sagt var, bara var en myt, enda in i första dagen var jag inte helt övertygad, förväntningarna var ju ändå skyhöga.
Men så kom dag tre och jag kände en känsla som jag inte har känt på länge och den påminner om när man precis träffat en man som man inte behöver spela spelet med, allt känns givet och man vill inget annat än att tillbringa varje vaken minut med. Så kände jag när jag satt och blandade wiskey och cola i munnen vid en övergiven fabrikslokal och kjederökte pall mall:s!

Mina vänner jag tror att jag är kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar