onsdag 19 maj 2010

Jag går på moln

Träffade Debaser-killen igår, kl tio på Möllan. Ett glas rödvin och många cigaretter på en uteservering. Vi är båda rätt så panka, så på hans initiativ gick vi hem till honom och drack öl. Rökte inomhus, lyssnade på bra musik sen klyshig musik sen bra musik igen.
Hans kompisar skulle ha efterfest någonstans, så han frågade om jag ville gå dit. Klockan var ungefär ett vid det här laget, och jag kände mig inte i skick för att konversera med nya människor, vilket jag förklarade och han fattade precis.
Kommunikationen känns helt fantastiskt bra. Orden "vad menar du" eller "jag fattar inte" yttrades inte en enda gång igår. Vi turades om att få varandra att gapskratta.
Vi kom ut på gatan vid tvåtiden, jag hade bestämt mig för att cykla hem, och inte sitta som ett mähä på en fest där jag inte känner någon för att jag är för trött för att presentera mig ("jag kan garantera dem att du är rolig egentligen" sa han när jag sa så)
Första kyssen kom när jag skulle låsa upp min cykel.

Det var fantastiskt hångel. Intensiva kyssar, försiktiga kyssar, hårda och mjuka kramar, rufsande i hår och händer på helt rätt ställen. (det här är alltså INTE en fitta-bröst kille)
Så småningom började fåglar kvittra och bussar köra förbi oss. Vi hade stått utanför hans port och hånglat i över två timmar. Ett försök från min sida att gå till cykeln och låsa upp den igen resulterade i en timme till.
Det ljusnade, och vid halv 6 på morgonen cyklade jag hemåt, med ett leende från öra till öra.
"Vi hörs" har aldrig låtit så ljuvt.

Han frågade aldrig om jag ville sova där. Vilket troligen var bra. Tigris, jag tar ditt råd! Aldrig sex på första dejten.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar