torsdag 28 oktober 2010

Inatt drömde jag en dröm som symboliserar hela min relation till Stockholmsmannen.

Han, mali och sz-kvinnan hade festat hela natten. längre än till klockan 03. De andra hade festat till eftermiddagen. På morgonen var det en riktigt varm augustidag. Sådär så att luften står still.
Jag och stockholmsmannens börjar prata. Han är så gruvligt fin. Vi börjar hångla mot ett köksbord. Han har rutig skjorta och mörka blåjeans och jag kan känna hans stånd mot mitt lår. Allt är kvalmigt, sexigt men samtidigt så tryggt och välbekant. Jag tänker att jag bara vill vara med honom. Jag frågar om vi inte ska göra det, här och nu.

- Nej säger han. Jag måste ta en dusch först.
Han börjar gå iväg över stigbergstorget och jag slås av att han är så lik någon.
Han ser kort ut.


Jag ropar efter honom.
- Du är så himla lik Calle Schulman!!!


/tigerkvinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar