måndag 15 november 2010

Åh herregud, bruunis...
När jag och mina roomies läst i tidningen att hon är Jimmies nya sekreterare gick vi in på hennes blogg (gamla versionen som hon tagit bort). Där läste vi diverse kommentarer till inlägget hon skrev om sitt nya jobb.

En del var plumpa och elaka, typ "Du är inte så snygg som du tror, du ser ut som en rysk hora."

En del var elaka och roliga, typ "Brunis är öknamnet en tjej får när alla killar på en arbetsplats kommer på att de har legat med samma tjej. Nej men just det, du har ju aldrig haft ett jobb förut."

Visst tycker jag att det är skittaskigt, men hon har gett sig in i politiken, och säg den politiker som inte blir personligen smutskastad?

Det, plus det faktum att hon själv slår tillbaka med samma vapen (kollade hennes "nya" blogg Parliament princess idag) och hon har börjat utnämna dagens rövskalle, igår var det Alex Schulman, gör att jag legitimerar för mig själv att sitta och skratta åt att en 20-årig tjej blir kallad hora.
Lite som Englaskämt. När något är alldeles för absurt kan man inte göra mycket annat än att skratta åt det.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar