torsdag 17 mars 2011

Kärlekslista del 2

Sådana här listor känns som en självklar del av tonåren. Man satt och fyllde i dem på lunarstorm och sedermera skunk. Mycket har förändrats. Nu sitter jag tex. och fyller i dem på en blogg. Ja ja. Rom byggdes ju inte på en dag. Här kommer iaf. del två av Elsa Billgrens kärlekslista. Ni märker ju själva hur hipp, jag är. Skyller på att jag ligger i ett berg av snorpapper i smutsiga trosor och har gjort det i snart en vecka.


Vad är det mest avtändande du vet?

Otrevliga och dryga killar med för lite intelligens. en fuckbrain is a no fuck skulle jag vilja säga. Lägg till för tighta byxor på fula kycklinglår på en kortis. Dvärgar är galet avtändande.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Amen gud. Tycker inte jag gör annat.

Har du en “utseendetyp” hos killar?
Citerar min lillebror Daniel, klagandes efter att ha gått ner i vikt. "Usch. Jag har blivit så smal. Men jag är åtminstone inte lika smal som Malins killar".

Vill tillägga att jag gillar fulsnygga killar men med tanke på de senaste ärju inte det heller sant. Jag säger hunkiga men långsmala då.

Vem var din första kärlek?
Joel. Första kyssen smakade snor.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Jag hatar det. Om jag är inte är tillräckligt full men då vill jag hellre sova. Blir stel som en pinne och ligger och håller in magen och undrar vad han tycker. Fy! Det är nog mer fel på mig än fenomenet i sig kan jag tänka... Men det är så. köttigt.

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man garvar på rätt ställen. Att man genuint älskar den andra personen. Då löser sig det andra. Är det lätt är det rätt. Kanske?



Spelar det någon roll vad kompisar eller föräldrar tycker om ens partner?
Stor roll.

Spelar åldersskillnaden någon roll?
Stor roll. Mycket för se frågan ovan. Be the age your in. Detta tål att utvecklas i ett eget inlägg. Kommer!


Hur gör man slut på ett snyggt sätt?
Man gör det hårt och brutalt. absolut inga halvmesyrer. Ni ska inte fortsätta ses. Ni ska inte fortsätta ligga. Ni ska inte vara kompisar. Det kan aldrig bli ni två igen.

Utelämna onödiga detaljer som att du redan har hånglat med halva debaser.

Plus. träffa någon ny snabbt för då ger den andra upp. Hellre sårad och förbannad på ett vider än olyckligt kär i ett ouppnåeligt drömobjekt.







/tigern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar