torsdag 17 mars 2011

Limpan svarar på kärlekslistan del 2

Vad är det mest avtändande du vet?
När personen som duger för ikväll men inte är helt rätt står precis bakom mig och ler varje gång jag vänder mig om.


Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, jo, en gång. Fast hade jag varit ärlig hade det inte hänt


Har du en “utseendetyp” hos killar?
Jag har en anti-utseendetyp. Små, flickiga händer får mig att springa därifrån.


Vem var din första kärlek?
Henning.


Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Haha, jag gör väl inte annat.

...

nämen på riktigt, jag gör inte annat!


Vad är viktigt i ett förhållande?

Att jag kan vara mig själv.


Spelar det någon roll vad kompisar eller föräldrar tycker om ens partner?
Ja, absolut! De speglar ju delar av mig, så om det skär sig totalt lär det inte hålla.


Spelar åldersskillnaden någon roll?
Ja, men ålderslikhet kan vara helt fel det med.


Hur gör man slut på ett snyggt sätt?
Håller med Tiger. Som att dra av ett plåster. Och kanske prata lite om det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar