fredag 25 mars 2011

Listor kan ju vara världens roligaste sak. Tar mig tillbaka till kompisböckerna på mellanstadiet..

Dagens mående:
Lite illa och förvirrat än så länge. Drömt massor av konstiga men realistiska drömmar inatt (tex att min mamma postat ett faderskapstest till M "som ett skämt". Jag var inte gravid i drömmen), och börjar nu förstå vad som är sant och inte..
Dagens borde: Vara i skolan nu. Ska dock till vårdcentralen och ta bort stygn, så jag hade missat halva föreläsningen ändå.
Dagens frisyr: Otrivsamt kaos.
Dagens klädsel: Vet inte än. Tights och klänning.
Dagens favoritlåt: Allt med Billy Bragg.
Dagens hatlåt: Allt med Oskar Linnros.
Dagens planer: Laga trerätters till min lillsyster, hennes kompis, M, och kanske några till. Sen i säng i tid, jobb tidigt imorn bitti.
Dagens vill ha: Bra ansiktsvårdsprodukter. Enda biverkningen av p-pillrena än så länge är 4-5 finnar. Alltså 4-5 finnar för mycket.
Dagens längtan: efter M som varit på kurs i Höör över natten. Och att få gå på stan och köpa saker. Och att åka till Stockholm. Och London.
Dagens beroende: Snus, öl och vin.
Dagens tråkigaste: Att åka till vårdcentralen och pröjsa 120 spänn för att de ska plocka bort två stygn. (har varit där tre gånger pga födelsemärkena. 360 spänn åt helvete)

Nu ska jag gå upp och äta gröt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar