fredag 29 januari 2010

"Jag vill sova med dig"

Han är så jävla fin. Jag uppräcker plus efter plus med den här killen, och ler varje gång jag tänker på honom. Igår kändes allting hur bra som helst, och jag tror verkligen att han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom. Går och väntar på att han ska visa sina dåliga sidor, men börjar så smått misstänka att det inte finns några.

Största irritationsmomentet idag verkar annars bli mitt antivirus-program, som fått för sig att Spotify innehåller en trojansk häst och därför tagit bort det från min dator och vägrar låta mig installera det igen. (Aah!!!) Det är såna här frustrerande idiotiska saker som gör att jag inte pallar slutar röka!

Näst största irritationsmomenten är en av mina kombos äckliga hosta som ekar i hela lägenheten. Han har haft den så länge att jag börjar tro att den är tvångsmässig snarare än ett symptom på förkylning. Eehk...

Men oavsett irritationsmoment och en fet hög med böcker som måste läsas kommer det här bli en bra dag. Mest för att Malin kommer om några timmar och sätter igång helgen, men också lite för att jag myser när jag får flashbacks från igår.

Bästa minnet, ca kl 22.00:
Linn "Måste du hem ikväll eller vill du sova här?"
Elias "Mhm jag måste ju cykla hemifrån kl 06.30 imorgon bitti, men jag vill sova med dig."
Iiih!! Vi sov hemma hos honom, och jag fick låna extranyckel på morgonen så att jag slapp gå upp så tidigt. För att använda ett av Malins bästa uttryck: Nawness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar