onsdag 27 januari 2010

Pojkångest



Blev precis uppringd av Joakim. En jättelång, poppig söt kille som bor ihop med Daniela som är en bekant till mig. Hon tyckte vi skulle dejta och har delat ut mitt nummer. Han föreslog att vi skulle ses i helgen. Tre krux.

1. Jag är i Köpenhamn då.
2. Han verkar skitkorkad.
3. Telefonsamtalet var typ fyra minuter långt och tämligen krystat. Detta trots att jag, om jag får säga det själv är riktigt bra på att kallprata.

Jag känner att ligga mer, prata mindre kan bli aktuellt. (Malle, lär mig hur man gör!) Hans förslag på dejt var att "vi skulle supa skallen av oss (ångest no 1 !) och gå till Klubb Saturn. (töntig köttmarknad för indiekids under tjugo dvs ångest nr 2 )

"Vi måste gå till ett ställe med schysst musik, jag e indiekille du vet, Saturn brukar va bra. Där spelar de
Joy division och thee Smiiiiss (ångest no 3 )"


helt enkelt ÅÅÅÅÅNGEST

Jag inser att det här inlägget blir lite splittrat men herre jisses- Jag är i chock! Jag inser plötsligt att det där uttalande om att män utvecklas fyra år senare än vi kvinnor inte är så långt från sanningen ändå.

Auf wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar