söndag 31 januari 2010

Smset från helvetet

I fredags hade jag och min klassis Nils sällskap till systemet. Vi pratade om det ena med det andra och kom in på att jag var nybliven singel. Det faktum att det inte finns några lyckliga slut men att jag försöker att inte bli bitter avhandlades. Helt plötsligt drar Nils upp sin mobil och visar ett sms som en kompis till honom fick när han och hans tjej hade gjort slut. Som den lilla gris jag är snodde jag till mig det lilla smset (nio stycken, sammanlagt!) och publicerar det nu här på bloggen för er. Jag har fetmarkerat de bästa bitarna. Stavfelen är autentiska

"Samla ihop ALLT som jag gett dig och allt som är mitt. Jag kommer med all din skit imon och lämnar det. Jag vill inte ha något som påminner mig om vilken fruktansvärd skit till människa du är. Min mamma kan inte förstå att du kan behandla mig så illa, hon tycker att du är en stor skit som inte är värd mig. Det kommer de flesta tycka.
Se till att allt är ihopsamlat imon när jag kommer.
Efter det vill jag aldrig se eller höra från dig Du håller dig borta från mina vänner, speciellt Emma. Jag hoppas du blir totalt jävla olcklig och att du får känna samma smärta som jag.Du är inte värd något annat. Jag hoppas amanda inser vilken skit du är och att hon träffar någon annan. DU förtjänar inte att ha någon efter det du gjort. Jag önskar din mamma visste vad du gjort mot mig, vad hon har uppfostrat sin son till. Du är inte värd med än en påse skit i mina ögon och jag hoppas du drar till helvetet och stannar så jag slipper se dig igen. Att hitta någon som är bättre än dig och som är värd mig kommer inte att vara svårt. När jag ser tillbaka på oss kommer jag se dig som den värdelösa nollan utan något hjärta som förstörde 10 månader av mitt liv. Se till att ALLA min saker är därimon. (för tredje gången!) Jag hatar inte dig, du vetyder absolut ingenting för mig längre. Du är bara en skit till människa som jag en gång kände som min pojkvän Eric.



Nu känner jag mig lite elak som gottar mig i andras olycka men det blir något av en påminnelse om att andra alltid har det värre. Helt plötsligt känns tanken på att mitt nyblivna ex Pottan träffat en ny tjej inte lika jobbigt. Det kan jag skriva mer om längre fram men just nu vill jag bara lägga en snara runt om min hals och känner att känslorna behöver lägga sig lite.

Auf Wiedersehen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar