torsdag 21 januari 2010

tgi fredag imorgon!

Nyårslöften

Idag är den 21 janurari. 21 dagar sedan den där natten, då man med huvudet fullt av framtidshopp och alkohol pratade om sina nyårslöften. Det är väl ungefär vid den här tiden som folk brukar nagga lite i kanterna på sina löften om att sluta röka, börja motionera och äta nyttigare. Det är såpass längesen man hade buken fylld av julmat att man börjat tröttna på sushi och sallader och bli allt mer sugen på brunsås och lingon. Panka Januari är snart över, och i och med det har man återigen möjligheten att ägna sig åt andra nöjen än gratis promenader.

Mitt nyårslöfte för 2010 var av lite annan karaktär, och jag börjar nästan tro att det är möjligt att genomföra. Jag ska ligga med en ny kille varje månad under hela 2010. Mr Januari är avklarad, vilket ger mig ungefär 5 veckor att hitta Mr Februari. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar