lördag 27 februari 2010

match

Först en kommentar till Malin - du ska absolut playa mansbimbon så mycket du vill! Cougar is the new golddiggah!

Jag ska gå till SIBA på måndag och köpa en ny batteriladdare till min kamera. Våren anländer förhoppningsvis snart till Malmö - och det ska dokumenteras här!

Jag har pratat en del om att börja internetdejta. En kompis till mig här i Malmö har hållt på med det ett tag, och även om det inte lett till Kärleken i hennes liv, så har hon en hel del roliga historier kring det. (en av dessa historier förtjänar sitt eget inlägg i bloggen... kommer snart)

Jag laddade upp min profil igår. Kör på gratisvarianten än så länge, vilket betyder att jag inte kan kontakta någon. Än så länge känns inte det som någon förlust eftersom de flesta verkar vara antingen 22-åriga oskulder eller 29-åriga ensamma killar som är stressade av sin biologiska klocka.

De absolut roligaste profilerna än så länge är:

1) killen som har en spänning och halvnaken "mobilkameran i badrumsspegeln"-bild på profilen, och heter love_2_train (han påminner lite om Lena Frits's pojkvän i London, ni vet moppekillen 16 år gammal.)

2) killen som heter slaughterredvomitdoll vem ska han charma med det namnet?

3) killen som har den stördaste profiltexten jag någonsin läst. Tror att han försöker vara skämtsam, men det verkar bara oerhört creepy:


Kära Fröken...
Jag vill härmed passa på att presentera mig själv som din potentielle pojkvän. Vår relation bör inledas med en prövoperiod på inte mindre än en månad. Beroende på kompatibilitet kan den därefter övergå till tills vidare (utan uppsägningstid).
Inledningvis fördelas uppkomna kostnader för underhållning och kaffe lika mellan oss. Med detta inte sagt att gentlemannen i mig har möjlighet att frångå regeln till förmån för Fröken. Fortlöpande värdering av prestation och kompatibilitet kommer göras under hela prövotiden. En bra start borde rimligen leda till en befordran från käreste till äkta hälft.

Jag får be Er vänligen att svara inom 14 dagar från det att detta brev kommit Fröken tillhanda. Om så ej sker kommer detta erbjudande att upphöra per automatik och utan att meddelas på annat sätt och jag kommer då att ta annan sökande i beaktande. Jag blir glad om Ni även vidarebefordrar detta brev till Er syster om Ni ej önskar att anta detta erbjudande.
Tack för visat intresse !
Högtidligen, Peter


Tillägger också att killen har typ 7 bilder på sig själv. En i dykardräkt, en i kostym (där han ser ut ungefär som den där storprästen i Knutby), en i bara linne osv osv. Han dricker inte, är kristen och har angett Hamburg som favoritresmål. Hjälp.

Jag återkommer med fler historier från internetdejtingvärlden!

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar