fredag 26 februari 2010

Mansbimbon J

Imorgon fyller min vän Alex 22 år och har således stort födelsedagskalas. Eftersom jag har löjligt mycket i skolan just nu kan jag tyvärr inte deltaga utan skall hänga på landet och sjunga a vista från nån gammal, dammig psalmbok istället... Jag ringde upp Alex för att meddela detta och vi pratade om att han hade hängt med indie-mansbimbon (kallas för enkelhetens skull för J i fortsättningen) förra helgen. J bjöd med mig på melodifestivalens delfinal i Göteborg men jag tackade nej och hängde i Sthlm med min stockholmsman istället. Alex hade tydligen agerat stand in trots att jag hade betonat att eq och iq-nivån är farligt låg hos den mannen!

Jag minns att jag fick ett sms på lördagen där det stos "Okej, Jag hänger med J och nu förstår jag verkligen vad du försökte säga"
Jag svarade- "SAJUDET. Själv har jag just haft sex på ett köksgolv! Ha så kul, darling! (Visst vill ni höra mer om det sexet, btw!?)

Nu fick jag iaf reda på att de hade pratat mer om mig. Konversationen hade typ gått såhär:
J- Malin är väldigt mystisk. (En gråsten hade också varit mystisk i relation till honom, skall tilläggas)
Alex- jo, jag vet. men det kanske är för att du inte känner henne så väl?
J- Hon sa att jag pratar mycket om mig själv.
Alex- *tystnad*
J- Tycker du att jag skall satsa på henne? Skall jag köra?
Alex- Är du ute efter en flickvän?
J- Ja det skulle jag nog vilja påstå.
Här får Alex lätt panik och slänger ur sig:
-Jo men men om du skall bli tillsammans med henne får du vara beredd att röra på dig. Man vet aldrig var man har en sån som henne. Ena månaden är hon i Berlin och sen är det London så det blir bara för dig att hänga på.
J- Jo men jag älskar att resa.. Hur skall jag bära mig åt för att få hennes uppmärksamhet då?
Alex- Jag tycker nog du skall ligga lågt ett tag. (Här någonstans får han mitt köksgolv-sms!)
J-Vill du veta hur sexet var?
Alex- Helst inte!!
J-Ja alltså. Det var ju mer gulligt än sexigt om vi säger så..

Det skall tilläggas att även jag tycker det var ett tämligen mediokert samlag. Eller one night-stans är ju ofta dåliga och det var väl kanske inte värre än så. Men han var hårdhänt ( på helt fel sätt) och bara runkade i mig och klagade på att han inte kände något om han använde kondom. Det är väldigt avtändande med killar som är så fokuserade på sin egen njutning. När jag sa till honom att han var söt sa han
- Det har du redan sagt typ tre gånger.

Charmig kille! Det kändes typ som att vara med någons polares sextonåriga lillebror. På gott och ont. På ont: intellektet, kommentarerna i stil med "Jag gillar unika tjejer. Tjejer som är indie" På gott: Det kändes som om han verkligen tyckte jag var fräsch och att jag var lite cool i hans ögon. Det upplevde Alex också och vi kom fram till att det faktiskt är rätt trevligt att få känna sig lite världsvan! Så vem vet. Jag kanske träffar lilla mansbimbon och ligger till lite Joy Division någon mer gång...Måste ju tvätta bort min gullighetsstämpel!

//Auf Wiedersehen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar