lördag 6 februari 2010

Melodifestival och samvetskval

Joakim, killen som ville att jag skulle följa med till klubb Saturn ringde precis. Jag svarade inte. Sen fick jag följande sms:

"Hej. Daniella ska ha någon konstig melodifestivalkväll med clara. Needar ngn med vettig musiksmak, kom över om du är sugen."

/Joakim

Jag och Amanda var ute igår, jag gick hem med en gammal flamma. Idag har jag svävat som på moln och det kräver sitt eget inlägg som garanterat kommer att komma längre fram. Men detta? Skall jag hänga på? Han är ju såå söt. Borde jag inte ge honom en chans IRL. Sa jag lyfta blicken över min salt och vinäger-chipspåse denna februarilördag? Sminka mig och trippa ner? Orka!?? Åh kan verkligen inte bestämma mig. Han är ju en bimbo, en manbo. Och jag orkar liksom inte riktigt det ikväll. AARGH

Auf Wiedersehen!


Uppdate!


Orkade inte träffa Joakim så bäddade ner mig med bordercollien Diva istället och plöjde sämsta filmen med J Lo och Richard Gere. Sjukt värt. Sjukt trött. Män är ju tyvärr ett heltidsjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar