fredag 5 februari 2010

Mitt livs första "arga grannen-lapp"

Jag går på folkhögskola. Läser musik, bor i ett studenthus som kallas för Almeberg. Vi är tolv personer som bor i huset, alla känner alla, ett vardagsrum. Imorse när jag skulle upp och duscha går jag till tvättstugan för att hämta min nytvättade morgonrock. Jag möts av följande lapp.

Till dig, kära kamrat och medmänniska som fann det nödvändigt att låna (?) min blåa IKEA-påse som jag hade lagt här i tvättstugan, om du finner det i ditt hjärta att du vill återlämna sagda påse så vore det ytterst angenämt.

Småirriterade hälsningar// Fredrik Rum 12

PS: skiter väl i påsen men det är en principsak... :DS


HAHAHAHA, DÖR VI INTE AV SKRATT HÄR? Småsint jävel.

(Jag lägger också min tvätt i sådana påsar och inser att jag måste fått med mig den.
Skriver en lapp och hänger den och påsen på hans dörr. )

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar