fredag 5 februari 2010

Nawness

Nawness är ett ord som jag har uppfunnit alldeles själv. Ni vet , det då något är så jävla gulligt och sweet att man bara vill utbryta "ååååh" eller på engelska "naaaaw" Typ söta hundvalpar, tjocka bebisar, eller bara när man får frukostmacka och kaffe på sängen av söt kille på onsdagsmöra.

Iaf. Jag var skitstressad och nere, skitmycket i skolan, pianolektion. min fina lärare Nilla frågar hur jag mår och lyckas luska ur mig att jag och mitt ex har gjort slut. Jag får mental breakdown och börjar grina där på pianopallen. Hon tröstar och är så jävla fin. Nawness nr 1.

Senare på kvällen när jag har sagt till min Stockholmskille att jag känner mig stressad och nere och inte är på topp får jag följande sms:

Härliga du! Inte bra att du känner dig stressad. Har inte märkt det så mycket när vi pratar. Det saknas nog en dimension i vår kommunikation.....Fysisk kommunikation. När du säger att du inte känner dig bra vill jag komma och hålla om dig, ge dig en stor kram och prata. Du är fantastiskt fin. Puss, Puss
Feb 10 21:38


NAWNESS!!! Eller hur!?
Auf Widersehen

2 kommentarer:

  1. Melissa S
    Nawness- he is cute!!! Is he domesticated (!?) or did you rescue him?

    Heh knowing you you've probably finished!!

    Wowiee 13 pages. Goshiness.

    läser en amerikansk blogg. Goshiness är ju också fint.

    SvaraRadera