lördag 27 februari 2010

Replik till Linn och glad pannkaka

Efter en hemmakväll hemma hos Kalle för typ två månader sen, med X antal glas rödtjut och ohyggligt stark hemmagjord glögg gick jag med i Happy Pancake som är en gratis dejtingsajt. Kanske något för dig? Jag har dock inte träffat någon därifrån ännu och tror inte jag kommer att göra det heller. Personkemi är så viktigt och det är svårt att känna den över en skärm.. Enligt alex tillhör dessutom de som internet-dejtar tredjehandssorteringen. Jag vet inte jag...

En rolig anekdot var dock när Wictor Lind (ni vet han som gick på hvitfeldtska-estet i trean när vi gick i ettan) kontaktade mig utan att koppla att jag var jag. Jag hade långtgående fantasier om hur jag skulle börja flirta med honom och sedan stämma träff med honom på nån bar. Vad förvånad han skulle bli när han såg att jag var jag!

Jag tror förvisso mer på dejtingsidor som kostar pengar. Förmodligen seriösare. Hittills känns det ungefär som att leta efter en nål i en hö-stack. Mucho weirdos! Vi kanske skall starta en ny flik på bloggen där vi publicerar små profilfavoriter. Ett nöje jag har är ju annars att lusläsa kontaktannonserna i DN. Man kanske skall publicera några guldkorn. Vad tror vi!?

I nästa inlägg kommer min egna profil!

//Auf Wiedersehen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar