lördag 27 februari 2010

Min profil:

Såhär ser min profil ut. Jag har gjort den rosa eftersom jag tycker det är smått genant. Samtidigt känner jag att jag bjuder på det här! Hatprofilen är de som bara skriver vad de vill ha och inte vilka de är tycker jag! Eller att de gillar att mysa... *Ryyyyyyys*

Välkommen!

Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle prova internetdejting hade jag sagt -aldrig i helvetet! Men nu sitter man här, nyfiken men en smula avvaktande. Men visst, allt är värt att provas på åtminstone en gångi livet! (Kanske inte fula och ointelligenta män då förstås, så ni kan väl leta någon annanstans så är ni söta.. )

Jag är pratglad, rolig, skarp och uppenbarligen extremt blygsam. Har ett stort hjärta och en vass tunga. Pluggar musik i liten håla utanför gbg där jag bodde förut. Spenderar de flesta helgerna hos mina båda bröder i Göteborg, eller hos vänner som är utspridda i Malmö och Stockholm. Sång är min passion. Matlagning och ett smockat dansgolv är andra grejer jag uppskattar.

Hatar att kolla på film, gillar att läsa böcker, ganska rastlös och gillar att resa när studentekonomin tillåter... Tillbringat en sommar i Berlin, en i New York och ett halvår i London.

Jag lyssnar ofta på musik och då blir det ofta artister som Joni Mitchell, Anna Järvinen, Paul Simon, Red House Painters eller kanske Morrissey. Förmodligen har jag bättre koll på klassisk musik än du eftersom jag sjunger mycket sånt... En och annan sextiotalsdänga kan lätt slinka ner också. Jag skulle kalla mig själv klädintresserad och får hjärtklappning av en stor secondhand-butik där jag får rota fram fynd.

Jag letar efter en man som är bright och har humor. Någon som läser åtminstone en dagstidning varje dag och som också tycker att GP är en jävla skittidning. Du skall vara självständig och stolt och du skall kunna hålla en konversation med en taxichaufför om det behövs.
Människor som brinner för något är hett men det är okej om du är en slacker som bara gillar att vara också. Oavsett måste du dock stå ut med att jag äter knäckemackor i sängen, slänger blöta handdukar på golvet och är notoriskt dålig på att passa tider.


Detta var det lilla om det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar