lördag 27 februari 2010

Standardformulär -Stockholmsmannen

Kodnamn på Mannen?
Stockholmsmannen P
Ålder?
30 och ett halvt år gammal.
(Hans vänner är mer upprörda än mina)
Utseende och stil?
Hmm. 1.80 lång, tjockt brunt hår i någon odefinierbar frisör. använder Aqua di Parma som parfym (Nam nam vilken doft!) Vältränad men ändå rätt smal. Någonstans mellan small och medium. Blå ögon, sneda tänder. Varken snygg eller ful klädstil... Märken som Tiger, Acne, Samsoe Samsoe och Clarks... Har skärp och jeans ibland *rys* Mycket skjorta på jobbet. Inte jätteintresserad av kläder men inte ointresserad heller.
Intellekt och intelligens?
Svårdefinierad. Har ju tagit sig igenom en bright utbildning och är samtidigt väldigt utåtriktad och social. Har årskort på Moderna museet men när vi var där blev jag sjukt irriterad på hans korkade kommentarer. Dessutom tjatade han konstant! Kan vara lite töntig ibland men hänger samtidigt oftast med i svängarna.
Hur och var träffades ni?
VI träffades på klubb Ritz i GBG. Jag slogs av hans ljusa röst och av att han älskade att laga mat. Jag var full, hinka rödvin och åt jordnötter och lämnade ut mitt telefonnummer och föreslog att vi skulle ses och fika dagen efter vilket vi också gjorde. Jag bjöd honom på Hagabion. Det här var helgen efter att jag och Pottan breakade dvs. i början på december och sedan dess har vi smsat massvis och pratat i telefon en hel del. Vi sågs igen på nyårshelgen men hade inte sex förrän nu v.7 då jag åkte upp Stockholm och bodde hos honom en vecka.
Sysselsättning och ambitioner? Inkomst?
Utbildad civilingenjör och jobbar på ICA med logistik. Jobbar långa dagar och känns ambitiös och karriärshungrig. Men det är ju inte "Corp Finance" som han uttryckte det själv dvs han är ledig på helgerna och jobbar inte åttiotimmars-veckor men får inte heller några feta bonusar..
Andra fritidsintressen?
Springer Maraton. Hänger med i den mån som trettioåringar nu kan, moahahaha.
Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt?
Han bor i en etta på söder. Bostadsrätt och designmöbler. God ungkarlsekonomi. Käkar ofta ute, reser mkt, lever loppan, ni vet typen.
Handstorlek och snoppstorlek? Stämde de olika faktorerna ihop? Stämmer Linns tes eller inte?
Ganska små händer och fötter *rys* Men en ståtlig, ganska slank rackare som är lätt böjd uppåt. Först tyckte jag det såg lite osexigt ut men sedan insåg jag snabbt att det fanns fördelar att hämta med det. Plus i kanten!
Hur är han att hångla med? Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd?
Hånglet är bra, absolut. Han är suppergullig och jätteomtänksam. Inte överdrivet många komplimanger men en hel del fina. Han sa att han älskade mina bröst och jag var fruktansvärt attraktiv tex.. Och att jag är gullig och vacker. Och intelligent... Jo men kolla, en hel del!
Hur är han i sängen? (Fick han dig att komma första gången? Nähä, men andra gången då? Blev det en andra gång?
Första gången kom jag inte. Därefter har sexet bara blivit bättre och bättre och snuddar nu på fantastiskt. dessutom finns det en stor fördel med att dejta lite äldre snubbar. De är uttåliga och vet hur de skall styra sina tillhörigheter! Dessutom kan han ha sex flera gånger i rad vilket jag pasade på att brutalt utnyttja när jag var där! Väldigt omtänksam i sängen men inte på det där "Sex handlar om att ge"-sättet utan mer "jag får en egokick av att se den andra personen njuta". Sympatiskt. Högljudd och passionerad.
Behövde du fråga om kondom eller var det en självklarhet?
Självklarhet!
Bjöd han dig på frukost på morgonen efter?
Ja, jätteambitiös. Fint!
hur generös upplever du honom som person?
Väldigt generös!
Förmåga att kommunicera ( muntligt och skriftligt)?
God! Han är lite töntig ibland men jag väljer att överse
Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt?
Han verkar lite betuttad det måste jag säga..
Hur intresserad och på är du? Om skalan är från lam till besatt?
Jag är absolut inte kär i honom men tycker väldigt mycket om honom som person.
Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets?
Jag vet inte jättemkt men de verkar vara rätt svenniga trettioåringar med seriösa jobb som gillar att typ åka skidor och gifta sig.. *jag är jättemogen*
Hur tog hans senaste förhållande slut? (Var han ett svin mot henne kommer han garanterat att vara det mot dig!)
Hans förra förhållande var 6 1/2 år och tog nog slut relativt odramatiskt
Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!?
Nej det tror jag inte
PS: Andra lik i garderoben? :DS
Han har aldrig i hela sitt liv rökt en cigarett... kommentarer överflödiga på den.



//Auf Wiedersehen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar