lördag 27 februari 2010

mr 2009 grillas i formuläret.....

Kodnamn på mannen?
mr 2009.

Ålder?
24.

Hur och var träffades ni?
På en fest hemma hos oss. Konversationen där allt satte igång såg ut såhär:

Våra händer kommer åt varandra.

-Your hands are cold, säger jag.

- Cold hands, warm heart, säger han. Your hands are warm.

- Warm hands cold heart.... säger jag.

Körde stenhårt på mystik. Vi började hångla inne på toaletten hemma hos oss, eftersom jag skulle spela god värdinna och visa var den låg. Ute på dansgolvet ignorerade jag honom mestadels och dansade med alla andr. Efterfest hemma hos oss. Jag sa till honom att jag tänkte gå och sova och han kunde få följa med om han ville. Han följde med upp, jag fick mitt livs första och än så länge enda sprutorgasm, och sen åkte han hem. (ett mindre charmigt element under kvällen var att hans något mindre charmiga kompisar väntade på honom utanför i bilen) Detta är över ett år sedan.

Utseende och stil?
Ganska lång.. Skulle gissa på 1,85 ungefär. Långa ben, små öron, glasögon. Otroligt vackra händer. Välklädd.

Intelligens och intellekt?
Han är smart. Snabbtänkt, ganska allmänbildad. Har bra koll på film. Intresserad av saker, förnyar sig hela tiden. Vet inte om han läser tidningar, men han brukade ha koll på vad som händer.

Sysselsättning och ambitioner? Inkomst?
Jobbar som grafisk designer på ett försäkringsföretag, men vill bli egenföretagare. Jag kan ju inte så mycket om sånt, men det som jag sett av vad han gjort är snyggt och smakfullt. Inkomsten varierar nog något, nu har han varit arbetslös ett tag och fått ett nytt jobb. Killen bor hemma, har ganska dyra kläder och kör bil överallt, så det kan ju inte vara superdåligt.



Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt?
Pojkrum! Trots att vi sågs regelbundet i ca 10 månader var jag aldrig hemma hos honom. Jag fick intrycket att hans föräldrar är traditionella. Vi har aldrig pratat om varför han fortfarande bor hemma.



Handstorlek och snoppstorlek? Stämde de olika faktorerna ihop? Stämmer Linns tes eller inte?
Handstorlek: Fantastiskt vackra händer, stora men smidiga. Min tes stämmer bra.

Hur är han att hångla med?
Fantastisk. Mycket läppar, lagom tunga, lyhörd och responsiv.

Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd?
Under hela den tid vi sågs regelbundet var detta också väldigt bra. Komplimangerna kunde han ha jobbat bättre på, men kemin mellan oss i sängen var helt fantastisk. Däremot när jag träffade honom sist var den som sagt som bortblåst.

Hur är han i sängen? (Fick han dig att komma första gången? Nähä, men andra gången då? Blev det en andra gång?
Det var mind-blowing sex. I tio månaders tid sågs vi i snitt en gång i veckan. Jag kom absolut minst en gång per samlag, och alltid före honom (med enstaka undantag). Däremot, när jag träffade honom sist var kemin tyvärr som bortblåst, han hade utvecklat en egoistisk sida och sexet var inte speciellt längre.

Behövde du fråga om kondom eller var det en självklarhet?
Självklarhet. Alltid.

Bjöd han dig på frukost på morgonen efter?Hur generös upplever du honom som person?
Oftast blev det ingen morgon efter, han brukade inte sova över, och jag blev aldrig bjuden hem till honom. Men vi åt på restaurang ibland, och då bjöd han alltid.

Förmåga att kommunicera (muntligt och skriftligt)?
Bra, nästan lite för bra ibland upplevde jag. Han är mästare på att undvika konflikter.

Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt?
Här låg väl vårat största problem. Jag kände alltid att han var lite ointresserad, och att han prioriterade annat före mig. Han var i princip alltid sen när vi skulle träffas. Många kvällar var han 2-3 timmar sen, vilket ofta förstörde mina planer. Jag var för osäker för att kunna säga ifrån ordentligt. När jag väl tog mod till mig och gjorde det blev han lite bättre.

Hur intresserad och på är du?
Jag kände det ibland som att jag ville mer än honom. Efter ett tag uppnådde vi någon slags jämnvikt, jag kände mig inte lika beroende av bekräftelse från honom, och då blev allt mycket bättre.

Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets?
Han har många vänner. Hans närmaste vänner har vi väl alla träffat. De har en grabbig chargong, som inte alltid är så kul att lyssna på.

Hur tog hans senaste förhållande slut? (Var han ett svin mot henne kommer han garanterat att vara det mot dig!)
Jag vet inte mycket om det här... Kändes ibland som att han haft "krävande" flickvänner tidigare, och uppskattade att vi hade den typen av relation som vi hade.

Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!?PS: Andra lik i garderoben? :DS
Wild cardet som gjorde att jag fann mig i att gång på gång bli besviken och ligga längst ner på hans prioriteringslista var sexet. Det var fantastiskt.
Men tyvärr har jag ju upptäckt att det inte är det längre, så nu finns inget wild card kvar. Om han inte blir stormrik och ber mig följa med på nån fantastisk resa i lyx.

/Limpan (som ikväll hoppas hitta nytt material till formuläret!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar