måndag 8 mars 2010

Best of helgen

Jag hade kungligt besök här i Skåneland!
En helg bestående av systerskap, kärlek, rödvin, musik, solsken och bowling!

Lördag kväll, i baren på Inkonst: Stället är svältfött på snygga killar och jag är ganska mycket fullare än jag tror. Någon som ser ut lite som Jesus kommer och ställer sig bredvid mig, och Tigerkvinnan och jag utbyter menande blickar. Tidigare under kvällen hade vi kollat på ett avsnitt av Outsiders om killar som går raggningskurs, och bestämt oss för att ge fiskandet ett rejält försök under kvällen. Plötsligt känner jag ett vasst finger i sidan och Tigerkvinnan väser i mitt öra "Fråga vad han heeter! Fråga vad han heeeter!!"

Jag frågade vad han hette, och det är möjligt att Ben kunde blivit mr Mars, om det inte vore för att jag var full och trött, och han under ett senare tillfälle försökte charma mig genom att försöka lära mig göra solhälsningen. Misstänker dessutom att han var hög.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar