tisdag 9 mars 2010

Tisdag eftermiddag, går in på facebook och ser att jag har ett meddelande från mr Januari. Mitt hjärta slår ett extra slag och tankarna börjar virvla runt. Tills jag öppnar det.

hoppas allt e bra me dig! ditt telefonnummer verkar ju inte funka längre.. får skriva till dig i stället då...d e en tråkig sak jag har på hjärtat... d e så att ja har precis bivit behandlad för klamydia och då finns d ju en risk att du e smittad me...ja ledsen i såna fall...kram

Plötsligt inser jag att jag faktiskt har symptom. Har kissat minst en gång i timmen senaste veckan, och senaste dagarna med sveda. Det är ju själva fan att jag inte lär mig av mina misstag.

Men man får se det positiva i allt som sker. Förhoppningsvis (efter två klamydiaomgångar, den första för ca 1 1/2 år sedan) lär jag mig äntligen att ALLTID ANVÄNDA KONDOM!!! Vilket förhoppningsvis kommer leda till att jag inte får herpes, aids eller blir gravid av misstag.

Dessutom har mr Januari troligen rätt så fet ångest eftersom han inte vet om jag fått reda på det här eller inte. Hehe, sucker!!

/From Malmö with STD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar