lördag 20 mars 2010

Chattar med min vän Daniela på fb-chatten. Hon är i Portugal och precis blev tillsammans med en kille som hon träffade på internet innan hon åkte.


23:05 Malin

är du singel nu eller är du fortf. tillsammans med killen du träffade i gbg?

23:06Daniela

alltsa

jag har dumpat honom

men han vet inte om d

23:07Malin

hahaha

23:07Daniela

han e sa sjukt dalig pa att hora av sig

23:07Malin

ajdå

23:07Daniela

(na nar han vet att jag har d bra)

i borjan horde han av sig mkt for jag hade mkt hemlangtan

23:07Malin

män alltså...

23:07Daniela

jag tror han vill lata mig va ifred

jag vet inte

jag skickade ett mejl for over en vecka sen som han itne svarat pa

och han har inte hort av sig till mig pa over 2 veckor

sa nej vi e knappast tillsammans

d kanske blir vi igen nar jag kommer hem, jag vet inte

men jag har inte tid att langta efter ngt dar hemma

23:08Malin

nej



Härligt förhållande de verkar ha haft! Eller. Varför tror vi kvinnor så gott om män när de uppenbart är svin? Varför är vi så naiva och lullar uppe i det blå när våra vänner bara vill skrika VAKNA åt oss? Bara för att en hel del grabbar befinner sig på stenåldersnivå behöver väl inte vår mentala nivå hamna där också!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar