lördag 20 mars 2010

Mali de Beavoir, tack för en fantastisk anekdot!
Diabetestatuerade Tony.. ska vi påbörja en yearbook med alla kufar vi delar kudde med?

Tigerkvinnan - när du säger det... nej, jag tror inte att jag överhuvudtaget har kontakt med någon jag haft sex med. Förutom mr 2009 förstås, han är undantaget som bekräftar regeln.

Ikväll är det inflyttningsfest med mustaschtema hemma hos min goda vän L. Temafester kan man säga vad man vill om, men jag gillar tanken, särskilt när det är mycket folk som inte känner varandra. Man kan skippa namnrundan och istället låta sig imponeras av varandras mer eller mindre autentiska överläpps-hårväxt.

Jag tänker att ikväll är kvällen då mr Mars borde göra entré i mitt liv. Annars blir det nog ingen mr Mars (jag lovar dyrt och heligt att i så fall kompensera detta med minst 2 olika mr April).

Jag ska alltså ragga iförd mustasch... Borde jag ha en lång, stilig, Dalí-inspirerad, som jag kan sno runt fingrarna samtidigt som jag ser djupt in i mr Mars ögon?
Eller borde jag ha en liten och feminin, som bevisar att jag helt enkelt är så fucking fabulous att jag klär i allt, till och med mustasch?
Mitt tredje, och något tråkiga alternativ är att helt enkelt måla en mustasch på fingret, och hålla det under näsan då och då.

Övrigt bör tilläggas inför kvällen: Klasskompisen som sammanförde mig och mr Januari tar ikväll med sig fem killkompisar!

Han smsade mig och frågade "hur många killkompisar får man ta med sig ikväll?"

jag svarade (nästan) "hur många som helst, bara de inte har klamydia!"

Hahahahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar