fredag 19 mars 2010

pepp!

Antibiotika-kuren avslutad igår, hemtentan går trögt, men i alla fall framåt och - viktigt - snabbare framåt än flera kurskamraters tentor, vilket gör att de har mer ångest än mig, vilket minskar min ångest. Är jag en sadistisk tävlingsmänniska? Nej, det tycker jag inte.

Jag är glad eftersom jag har mycket roligt inom en snar framtid att se fram emot! Mustaschfest imorgon, hem till ön på onsdag och ut till folkhögskolan näst helg!

Fick ett godnatt-sms från mr 2009 igår. Som för att visa att han verkligen inte är förbannad på mig. Han har faktiskt hanterat hela den här klamydiahistorien på ett väldigt bra sätt. Shit happens sa han första gången vi pratade om det. Han växer lite till i mina ögon. Kanske för att jag förväntar mig det värsta av honom.
Marc har betett sig bättre mot mig kring det här än vad jag har betett mig mot Elias.

Å andra sidan har jag betett mig mycket bättre mot Marc än vad Elias har betett sig mot mig.

"Jag är helt säker på att jag inte har nåt´" Mhm.. visst. Dra nånstans där det är lite varmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar