lördag 20 mars 2010

Stämplar in!

Hej mina vänner!

Jag har befunnit mig lite på marginalen det senaste när det kommer till tid och upprätthållande av socialt nätvärk men nu när det är tentavecka igen så kommer jag att ha all tid i världen åt att ägna mig åt förströelse, ironiskt är det inte?!

Men detta betyder dock inte att jag inte har haft diverse män och tro mig jag sitter inne på en hel del roliga anekdoter! Haha!

Eftersom jag har lite bråttom till jobbet nu ska jag dra en lite rolig...

Jag var en kväll, förra fredagen om jag inte minns fel på "the good old Debban" efter en kväll som var planerad lugn, bara lite vin hemma hos mig, inga konstigheter. Men en sådan benämning innefattar även, lite vin hemma och mys tills vi blir fulla nog att bli taggade för utgång och då blir det inte alltför sällan "The good old Debban", säkert kort så att säga! Vi knallar ner, inser att det precis har varit en hardcorespelning och stället kryllar av stereotypa hardcore killar, söta för att tillägga. Jag har nog aldrig beskådat så många stereotyper på en och samma gång men det var festligt eftersom de var söta!

Det är dans och ja ni vet det vanliga, sen ser jag snubben som sticker ut från mängden, snyggingen! Jag bestämmer mig för att ha honom och han är min! Seger! trodde jag....

Han kysser bra och följer med mig hem, jag har tråkigt nog mens men kommer fram till att det är bäst så för annars skulle jag bara öka risken för klamydia och det har ju jag hört att det inte ska vara så smickrande. Men väl hemma inser jag att jag knappt har pratar med honom, kommer inte ens ihåg vad han heter... Så då börjar vi prata och då kommer det...

Mannen:

Tony
23år
Jobbar som svetsare.
Kommer ifrån Mariefred.
Bor med sin bror ute i en förort så söder om söder att det lika gärna hade kunnat ligga i Skåne.
sen kommer det bästa!
Han har en tatuering på armen där det står... Håll i er nu...

"DIABETES"

men vad fan!!
Jag frågar lite ironiskt om han har diabetes.. haha
han säger i seriositetens namn att han visst hade det men att han tatuerade det i brist på fantasi. Men hävdade att den var snyggt gjort..

Den må ha varit fint gjord men den killen blev definitivt tappad som barn!

Nu måste jag springa till jobbet!

p.s. en annan rolig grej med den här killen (för han var för fan inte man) var att hans pappa ringde typ 4ggr på morgonen för att fråga var han var. Jag förstod aldrig det där. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar