lördag 27 mars 2010

Rosa?

Hej vänner och bekanta!

För det första, varför rosa bakgrund?

För det andra, jag gillar nya trenden med bilder, speciellt på fittor!

För det tredje, konstaterande: tentaångest eller tentapanik, såhär 9 timmar innan skrivning förknippar kroppen gärna det med extrem kåthet, jag försöker förstå varför jag fysiskt blir totalt överkåt när jag egentligen har panik över att få black out. Förknippas black out med mycket och bra sex? Oavsett är det outhärdligt när jag, inte bara har brutal tentaångest utan samtidigt drabbas av extrem sexuell frustration!

För det fjärde, kan man dejta en kille som har en batmankeps helt seriöst, har som dröm om att läsa kriminologi Melbourne, läser upp på komvux och har en höft som är lika bred som mitt ena lår? Han är faktiskt hemskt rolig!

Sist men inte minst är min marginalvärdering av att skriva tenta imorgon i storlek med tummen i slakt tillstånd!
Ni är mina vardagshjältar!
Mali de Beauvoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar