söndag 25 april 2010

Jag lever - så gör även min plånbok

Internetbanken ljuger aldrig - jag har bränt ca 1500:- på festande i tre dagar.



Farhågor besannade, men det var inte värre än jag förväntat mig.



Jag har festat med ungefär samma människor alla tre dagar. Långeman och hans kompisar. Party like there's no tomorrow. Idag är den där jävla tomorrow. Men jag mår förhållandevis bra. Tricket är att inte vara skitfull när man somnar.



Långeman har en tjejkompis (vi kan kalla henne Ira 2) som är olyckligt kär i honom. Torsdag kväll blev en extrem situation på en efterfest hos Långeman. De började bråka eftersom hon betett sig så desperat kontrollerande.

Hennes värdighet är borttappad för längesen. Och jag tycker så synd om henne. Det gör så ont att se. Desperationen i blicken. Tröttheten som kommer av en situation som pågått alldeles för länge.

Jag önskar ingen att känna sig som jag tror att hon känner sig.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar