fredag 23 april 2010

Kör ett sådant här, standardfornulär

Jag kör ett standardformulär på killen jag dejtade i tisdags så får jag väl fylla på allt eftersom. (om vi nu ska ses igen det vette fåglarna)

Kodnamn på killen: Arty Arthur
Ålder?
29 år GAMMAL
Utseende och stil?
184, brunt halvlockigt hår, mörka ögon. Slappa blå chinos, stor kofta. Skitsnygg! Alldeles För Snygg! (Killar som är så snygga är alltid självupptagna. )
Intellekt och intelligens?
Jag har inte riktigt koll på det där... Smartare än jag trodde när jag pratade med honom på nätet men kanske inte den där intellektuella typen men därav inte sagt att han är korkad.
Hur och var träffades ni?
*skämskudde* på nätet.
Sysselsättning och ambitioner? Inkomst?
Pluggade på HDK men hoppade av när han fick för mycket att göra... jobbar som konstnär och med scenografi och inredning
Andra fritidsintressen?
Han gillar att skatea tror jag... (uuuh) annars vet ej.
Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt?
Ungkarslya på Masthuggstorget. I den hittade jag sådana där luddiga monstertofflor,jättepennor och det var INTE städat. dock bostadsrätt vilket ju är tecken på något.
Handstorlek och snoppstorlek? vet ej, vi har inte legat
Hur är han att hångla med? Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd?
mjuk. vet inte så mycket mer. inte så värst med komplimanger hittills fast han sa att tyckte jag var söt och hade fina händer.
Bjöd han dig på frukost på morgonen efter? nej han var helt död klockan tio i sju. mitt i natten tydligen.
Hur generös upplever du honom som person?
vet ej
Förmåga att kommunicera ( muntligt och skriftligt)?
skriftlig G muntligt VG+
Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt?
Ingen aning
Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets?
Verkar umgås i hippa kretsar..ingen aning
Hur tog hans senaste förhållande slut? Han gjorde slut efter ett år.
Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!?
Han är ärligt talat väldigt snygg! och kreativ.
PS: Andra lik i garderoben? :DS
antagligen!



fyller på om jag kommer på mer!
//tigerkvinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar