fredag 16 april 2010

Layouten

Den nya layouten är sval och classy, precis som vi (eeh...)
Hon är kvinnan som sveper förbi dig i cocktail-klänning och doftar något ospecifikt men fantastiskt.
När hon ler känns det som att solen skiner rakt på dig. Du känner dig utvald och speciell.
Hon är kvinnan som får dig att börja fundera över din sexualitet och göra slut med din pojkvän.


Det jag vill säga är att jag är väldigt nöjd med layouten. Jag tycker att den passar bra ihop med vad vi skriver. Eftersom det ofta är lite ... ja, jag vill inte säga vulgärt, men utmanande? så hade det nästan varit en parodi på sig själv att ha skrikiga färger som kastar sig fram.
Nu är budskapen lite mer subtila, klassiga men ändå men en fantastisk twist av självdistans!

/Limpan

1 kommentar:

  1. herregud!! efter en sån dag hade jag legat i fosterställning i minst ett dygn.

    SvaraRadera