fredag 16 april 2010

aaaaaaaa

Paniken har varit påtaglig idag!

kl 8:00
Möte med gruppen för förberedelse och gen rep.

kl 9.20
Redovisning om våldtäkslagen

kl fram till 14.30 lyssna på alla andra redovisningar

kl 14.30
tappar bort min plånbok

kl 15.00
Dugga(typ tenta)
hetsade igenom på 30min

kl 15.30
Får samtal från hittegods, beger mig och hämtar plånbok.

paniken kan inte lägga sig för klart som fan att jag har 1:a dagen på mensen och har glömt tamponger så runt kl12 har det blött igenom och jag har ont i magen, ryggen och har ett humör som är av en annan värld! Dessutom har jag åtta böcker, en dator, mat och en ett halvt skrivbord med mig! Axlarna aj! Råga på det så spricker min kavaj och jag känner mig som en valross!

jag kom hem städade, damsög, diskade och hällde i mig ett glas bubbel!!!!

nu ska jag till debban och bli full!!

kaos de Beauvoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar