lördag 10 april 2010

london-skvaller





Djungeltrummorna vibrerar, ur kornetten snirklar en liten fågelmelodi in i mitt öra med telegram från London town.

Synthesizerkvinnan har legat med folk-honeymonstret Mr Thomas. (Vad var det jag sa, min vän! )

Recensionen löd : Han var tung jag mådde nästan lite illa. Men nu är jag på topp

Vad är grejen med återupptagna relationer till våra ex..Tycks vara genomgående tema för 2010 Varför envisas vi? ÄR det bra eller dåligt?
Jag har själv gjort det, Limpan håller på så jag lägger egentligen inte någon värdering i det.

Hur tänker vi? En upptrampad stig, en genväg? Finnes ljus i slutet av den relationstunneln? Jag undrar och förundras. Men synthesizerkvinnan verkade glad och berusad på livet så jag väljer att se på detta som något av godo. Ger två tips. Ha kul! Använd kondom!


/Flickscouten alias tigerkvinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar