tisdag 20 april 2010

Telefonjouren är redo!

Men vilken nödhistoria passar bäst?

1) Min bästa väns familj har varit med i en bilolycka och jag måste åka till sjukhuset för att stå vid hennes sida.

2) Min bästa kompis pojkvän dumpade henne precis och hon är helt förkrossad, jag måste åka dit och trösta henne.

3) Min bästa vän har arrangerat en dubbeldejt med George Clooney, Brad Pitt mig och henne. Förlåt, men det är en once in a life time -opportunity!

Eller the wildcard, som garanterat kommer få honom att aldrig vilja träffa dig igen.............

Mamma ringde och sa att jag glömt bädda min säng och därför måste komma hem bums och göra det!


// den sexuellt frustrerade Limpan (som inte gjort några framsteg i att finna mr April, eller för den delen mr Mars heller...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar