tisdag 13 april 2010

trashig Pam njuter av livet


Pamela ursäktar sin frånvaro och skyller på diverse helt fruktansvärda saker.
Pamela har befunnit sig i ett slags sexläger. orgie. snuskfest.
Hon har varit "instängd" i en pundarkvart utanför pamelas vanliga vardagsstråk i någon läskig förort. Givetvis med HENNES älskare Tarzan the One!
Hon har varit kåt, trött, hungrig, mätt, fastlåst i handbojor, sugen på att prata om djupa svåra saker, färdig med snacket och gått vidare till eftersnacket, sexuellt utnyttjad, sexuell utnyttjare, sexig, ful, svettig, porrig, hungrig och mätt igen, sugen på promenad, parpromenerande, vindrickare med sin älskare, fnissig med sin älskare och trött & kåt igen med sin älskare.

Hmm. Listan kan göras längre och mer detaljerad, men jag avböjer. Men jag har för att komma till en så kallad conclusion, har jag haft det jävligt gött i ca 36 h med min älskare Tarzan the man.

Det är lyxigt. det är skönt. Det är gött.

Jag, Pamela, fick idag förfrågan (absolut inte för första gången) angående huruvida Tarzan var min så kallade pojkvän. Jag blev som vanligt generad och avvisande vid första anblick, men efter en stund insåg jag att man inte behöver lägga så mycket värdering i det ordet. EGENTLIGEN. Syftet med dagens inlägg är att pamela önskar att allmänheten skall sluta ställa denna fråga och i stället skaffa sig en egen sexpartner som man kan bry sig om, istället för att tracka ner pam med dumma frågor som gör henne nervös och rädd för framtiden. så här ligger det till med Pamelas civilstatus: Pamela är inte singel. Pamela är inte gift/förlovad. Pamela är betuttat. Och den hon är betuttat i råkar vara världens bästa. Ingen framtid. inga krav. slut på frågor. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar