onsdag 14 april 2010

Kommentar på livet

Dåliga mig!
Jag har catchat upp lite och skrattar mig igenom alla (tusen) olästa inlägg. Jag viker mig av skratt! Kvalité! Fantastiskt!

Pam!
Jag tar din pik och kommer aldrig att nämna det igen! Jag skäms lite för att vara så inbiten och tråkigt fyrkantig i mitt sätt! Jag skyller på att jag lever ett för tråkigt liv!!

Limpan!
Din tappra jävel, alla plattformer behöver en stark pelare! London calling borde bli Mallis calling eller kanske Gran Canaria calling. Han är SÅ 2009!

Jag har något att bekänna: jag har också hittat på förälskelse för att inte verka för slampig.... Men jag insåg hur tidskrävande det blev! haha

Tigerkvinnan!
Jag kan leta efter den begravda hunden om du vill, det måste finnas något!!
Internetdate? Så fort? Va? Din gamle mansslukerska!

Mali!
Peppa!
Lev mer spontant!

/Mali(s andra personlighet) Fyrkant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar