onsdag 14 april 2010

Vårkänslor!

Jag något att bekänna!

I min genuskrs går det några få män och de är antingen jävligt märkliga, jävligt Queer eller halvkorkad/halvsvin (svårdefinierat). Den sistnämnda är (för det är en specifik) snubben som råkar slänga ur sig idiotsaker som att kvinnor inte skulle kunna vara brandmän, det hör man ju, brandMAN, det krävs att man är hulken och det kan inte kvinnor vara (i princip). Denna man väger typ också 150kg, det värsta är nog att det är ganska rimligt, kanske 120då... men han är stor, stor, STOR. Men så har han något... Jag vet inte om det är

1) Han jobbar med utvecklingsstörda barn
2) Han är stor och "manlig"
3) Han är lite korkad och har lite konstiga värderingar men formbar
4) Jag vill "rädda" honom, göra honom bättre...

men någonting är det med honom, han gör mig lite nervös och jag dras till hans kisande, mörka ögon. Marige material kanske, framtida projekt kanske?

/Mali de B

1 kommentar: