fredag 14 maj 2010

en puss i världsrymden!

Sitter och ler i mina föräldrars soffa.
Har chattat med Debaser-killen i.. jag vet inte hur länge, men pappa har hunnit byta cd-skiva två gånger, och Paul Simon har varit i högtalarna minst 10 låtar.
Alla möjliga ämnen har avhandlats, varje hint eller association jag gjort har han plockat upp och vice versa (han jämförde sig själv med Maria Montazami när vi diskuterade nakenbad (vilket vi gjorde eftersom han kommer från Falsterbo, och jag påpekade nakenbads-debatten om Falsterbobryggan) genom att skriva att han inte gillar att känna sig naken... exposed)
Komplimanger blev utbytta, dialektala ord utlärda åt båda håll.

Men det bästa av allt - var när han skrev "debaser på måndag passar mig jättebra"
Eller nej nej, det bästa var när han var tvungen att gå - och skrev puss (!!!!!!!!!)

Iiiih!!!!! Så nu har vi bytt nummer, och på måndag blir det jag som, efter en uppfräshande och utvilande helg traskar till Debaser iförd strumpbyxor och rött läppstift!

Väntar bara på att paniken ska sätta in, men förhoppningsvis gör den inte det.
Eller?
Tänk om vi har tråkigt tillsammans? Då kommer jag dö inombords. Eller tänk om jag plötsligt tycker att han är jätteful? Eller tvärtom?

Helt enkelt: På måndag behöver jag telefonjour av er, kvinnor, inklusive L och Enus!! Ladda mobilerna, kissa inte för ofta, alternativt ta med er telefonen på toa. Och förbered er på att lugnt och metodisk vagga en neurotisk Limpa till självförtroende och lugn.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar