fredag 14 maj 2010

Mans-rider




Det är så att jag, Tigerkvinnan har gjort en ganska god förhållandekarriär sedan jag startade som femtonåring. Sedan dess har jag haft cirka sex förhållanden. Från tre månader upp till två år. Vissa skulle kanske kalla mig för en typisk "förhållandetjej". Själv skulle jag bara säga att jag är en kvinna med smak för livets goda. Vin, män och sång helt enkelt. Och regelbundet sex då..

Iallafall. För varje förhållande som jag har gått ut ur har jag insett vad jag verkligen vill ha i en relation. eller rättare sagt vad jag verkligen INTE vill ha i ett förhållande. (oh ja.)

I kommande inlägg ger jag er härmed min mans-rider. Jag ska alltså skriva en kravlista på min kommande man med inspiration från mina föregående. Då jag ju har haft ganska många män får detta bli en liten följetong. (därför att ett enda blogginlägg aldrig bör överskrida 1000 tecken) Välkommen till Mans-ridern- serien.

Häng gärna på och skriv egna. Nu är det dags att ge de friande prinsarna lite att bita i.


/tigerkvinnan

1 kommentar: